loading...
didaryar
علی بازدید : 17 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (0)
زمان ظهور 

مصاحبه تلفنی با حجت الاسلام حاجتی
(امام جمعه موقت اهواز)

 
آیا بشارت بسیار نزدیک بودن ظهور توسط آیت الله بهجت ، نوعی وقت تعین کردن است؟ 
خیر، این حقیر خودم در محضر حضرت آیت الله بهجت رسیدم که بعد ازظهر یکی از روزهای تابستان بود و از ایشون سوال کردم که مطالبی رو از شما نقل می کنند، فرمودند چه مطالبی را؟ عرض کردم پیرامون بحث ظهور ، فرمود چه نقل می کنند؟ (این را اولین باره دارم رسمی عرض می کنم به شما البته شاید توی بعضی از سخنرانی ها م بوده باشه) گفتم نسبت به نزدیکی ظهور از شما مطالبی رو نقل می کنند فرمودند که ظهور بسیار نزدیکه مجددا تاکید فرمودند بسیار بسیار نزدیکه عرض کردم خیلی از علائم و وقایع رخ نداده ، فرمودند که برای خداوند سبحان ، خداوند متعال کاری ندارد که همه علائم و واقایع رو در یک شب جمع بکند و راه رو برای ظهور حجتش حجت حق فراهم آورد و هموار کند.این به معنای تعیین زمان ظهور نبوده ، اشاره به نزدیکی ظهور است و تعیین وقت نشده ، انهم يرونه بعيدا و نراه قريبا توضیحاتیکه پیرامون سید خراسانی داده شده بسیار مشخصه و واضح ، همان توضیحات برای اینکه در زمان خودش سید خراسانی شناخته بشود کاملا کفایت می کند. اونجایی هم که از سفیانی صحبت شده تنها از شخص سفیانی صحبت نشده ، از شخصیت و جریانی که سفیانی رهبری اون رو
به عهده داره صحبت شده که سفیانی یک شخص است، من از حضرت آیت الله بهجت سوال کردم که ایشون فرمودند سفیانی یک شخص است ، شخصیت نیست بلکه یک نفر مشخص است ولی با همان عقاید ابوسفیانی ، همان عقاید جاهلیت ، یک جریان الحادی مانع حق و معارض با جریان مهدویت و تفکر مهدوی . . .

(این مطلب را بصورت کامل در وبلاگ آخرالزمان و ظهور موعود-ردیف۱۷پیوندها-مطالعه فرمایید)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 316